19 Mayıs 2018 Cumartesi

UYGUN FİYATLI JAPON MARKASI

40'a yakın ülkede 3 binden fazla mağazası bulunan Japon markası Miniso İstanbul'daki neredeyse her avm'ye açıldı ve açılmaya devam ediyor. Hedef en az 1 ayda 1 mağaza açmak.


Gıdadan kozmetiğe, teknolojiden tekstil ürünlerine kadar birçok kategoride yaklaşık 10 binden fazla ürünüyle tüketiciye ulaşıyor. 
ABDKanadaRusyaSingapurDubaiKoreMalezyaHong Kong gibi 40’a yakın ülke ve bölgede faaliyet gösteren şirket, ilk mağazasını İstanbul Ataşehir’deki Watergarden’da açtı. Şuan neredeyse İstanbulda'ki çoğu avm'de yer alıyor.


MINISO, 2013 yılında şirketin baş tasarımcısı olan Miyake Junya ve Çinli genç girişimci Ye Guo Fu tarafından Tokyo’da kuruldu. “Doğal, kaliteli yaşam ve uygun fiyat” politikasını benimseyen Miniso, 2017’de dünya genelinde 4 binin üzerinde mağazaya ulaştı. Şirket ortalama olarak aylık 80 ila 100 mağaza açıyor. 2020 yılına kadar hedef dünyanın dört bir yanında 6 bin mağaza açmak ve 9 milyar dolarlık ciroya ulaşmak.


Mağazanın içerisinde kozmetik, teknoloji, ev ürünleri, sağlık gibi alanlarda ürünler yer alıyor. Yer alan bütün ürünler kendi markasına ait. Aynı zamanda bütün ürünlerin arkasında türkçe açıklamalarını bulmak mümkün. Fiyatlandırmaları ise piyasanın aşağısında olduğunu söyleyebiliriz.


Miniso Türkiye’nin hedeflerini ve bu yıla ilişkin planlarını Satış ve Operasyon Direktörü Tayfur Çolakoğlu '' Beklentilerimizin 3 kat üzerinde bir satış yaptık'' açıklamasında bulundu.



Asude Yılmaz



Subscribe

* indicates required
/ ( mm / dd )
Sizinle iletişime geçmemize izin veriyor musunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder