Gıdadan kozmetiğe, teknolojiden tekstil
ürünlerine kadar birçok kategoride yaklaşık 10 binden fazla ürünüyle
tüketiciye ulaşıyor.
ABD, Kanada, Rusya, Singapur, Dubai, Kore, Malezya, Hong
Kong gibi
40’a yakın ülke ve bölgede faaliyet gösteren şirket, ilk mağazasını İstanbul Ataşehir’deki Watergarden’da açtı. Şuan neredeyse İstanbulda'ki çoğu
avm'de yer alıyor.
MINISO, 2013
yılında şirketin baş tasarımcısı olan Miyake Junya ve Çinli genç girişimci Ye Guo Fu tarafından Tokyo’da kuruldu. “Doğal,
kaliteli yaşam ve uygun fiyat” politikasını benimseyen Miniso, 2017’de dünya
genelinde 4 binin üzerinde mağazaya ulaştı. Şirket ortalama olarak aylık 80 ila
100 mağaza açıyor. 2020 yılına kadar hedef dünyanın dört bir yanında 6 bin mağaza
açmak ve 9 milyar dolarlık ciroya ulaşmak.
Mağazanın içerisinde kozmetik, teknoloji, ev ürünleri, sağlık gibi alanlarda
ürünler yer alıyor. Yer alan bütün ürünler kendi markasına ait. Aynı
zamanda bütün ürünlerin arkasında türkçe açıklamalarını bulmak mümkün.
Fiyatlandırmaları ise piyasanın aşağısında olduğunu söyleyebiliriz.
Miniso Türkiye’nin
hedeflerini ve bu yıla ilişkin planlarını Satış ve Operasyon Direktörü Tayfur
Çolakoğlu '' Beklentilerimizin 3 kat üzerinde bir satış yaptık'' açıklamasında
bulundu.
Asude Yılmaz
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder