5 Mart 2017 Pazar

LOREAL SAF KİL DETOX MASKESİ

  Herkese merhaba. En çok merak edilen Loreal Saf Kil serisinin bu sefer detoks etkili maskesini aldım. Maske; yüzü kurutmadan detoks etkisi sağlamayı ve cilde ışıltı kazandırmayı vaad ediyor. 





  Kokusu çok güzel fakat eğer fazla kokuyu sevmeyen biriyseniz bu sizi rahatsız edebilir diye düşünüyorum. Ürün çok kremsi yapıda. Bu anlamda uygulaması çok kolay bir ürün. Ve aynı zamanda yüzünüzü yıkarken kremsi formu sayesinde rahatlıkla arındırabiliyorsunuz. Fakat ürün yüzümde hafif yanmalar yaptı. Yinede ürünün yüzümde kurumasını bekledim ve kuruduktan sonra yanmalar geçtiğini farkettim. Yüzümü yıkadığımda herhangi bir yan etkisini görmedim.





  Ürün cidden vaad ettiği gibi ışıltı kazandırıyor. Ve her maskesi gibi az da olsa kurutma etkisi yarattığını söyleyebilirim. Ben Loreal'in arındırıcı maskesini t bölgeme, detoks maskesini ise yüzümün geri kalan bölümüne sürerek kullanmayı düşünüyorum. Karma ciltli olduğum için t bölgemi arındırıcı maske matlaştırır,detoks maskesi ise sağlıklı,aydınlık bir görünüm verir. Ürünü şimdilik beğendim. Bir yan etkisi gördüğüm anda buradan paylaşırım. Ürünün fiyatı indirimde 18.50 tl. Gratisler'de bulabilirsiniz.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder