11 Mart 2017 Cumartesi

LOREAL DEĞERLİ ÇİÇEKLER TEMİZLEME SÜTÜ

  Herkese merhaba. Kadınlar Günü gratis indiriminde yeni bir ürün dikkatimi çekti ve hazır indirimdeyken kullanıp , bloğumda yazmak istedim. Bu ürün ; Loreal'in değerli çiçek özlü temizleme sütü. Vaadleri;  cildi temizler, nemlendiri ve makyajı çıkartır. Bende ki normal ve karma ciltler için olanı. Aynı zamanda kuru ve hassas ciltler için olanı da var.





  İlk olarak ambalajın rengine bayıldım. Pompalı olması kullanım açısından kolaylık sağlıyor. Ben bu ürünü, makyaj pamuğuma az miktar alıyorum, pamuğa yayıyorum ve makyajımı çıkarıyorum. Öncelikle ten makyajını gayet güzel çıkartıyor. Göz makyajında , maskaramın zaten yoğun bir yapısı olmadığı için ve ağır bir makyaj yapmadığım için rahatlıkla çıkardım. Fakat yoğun göz makyajı yapıyorsanız bu üründen memnun kalacağınızı pek sanmıyorum.
 Genellikle süt ürünleri yüzüme uyguladıktan sonra yüzümü yıkama ihtiyacı duyardım fakat bu ürün beni rahatsız etmiyor. Nemlendirici krem gibi. Ve kokusu tek kelimeyle HARİKA. Ürünü gratis indirimden 11 tl ye almıştm.
xoxo
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder