5 Mart 2017 Pazar

INGLOT AÇILDI!

  Herkese Merhaba ! Bloğuma Hoşgeldiniz :) Bugün belki de çoğunuzun bildiği/(veya) pek azımızın bildiği Inglot markasından bahsedeceğim. Bazı yerlerde standları bulunsa da (örneğin nişantaşı citys avm gibi) ilk mağazasını Anadolu Yakasında bulunan Maltepe Park Avm'ye açtı. Bizde kız arkadaşımla dün sabahtan kaçtık Maltepe Park avm'ye. Evime çok yakın olması benim için büyük avantaj oldu.





 Evet ben mağaza böyle boşken rahat rahat gezdim. Bloğum içinde rahatlıkla fotoğraflar çektim. Personeller çok ilgililerdi ya da mağazada tek biz olunca ilgilendiler orasını bilemiyorum.





 Bu da Merve Özkaynak geldikten sonraki hali. Bakmayın böyle göründüğüne aslında içeride sıra vardı. Kalabalığı çok fazla seven biri olamadığım için Merve Özkaynak'ı uzaktan görmekle yetindim.





 Burada gördüğünüz kontür/pudra ürünler 45 tl. Kendiniz palet oluşturabiliyorsunuz. Pigmentleri, yapıları, dokuları cidden gayet güzeldi.





 Mağaza yeni açıldığı için ve ilk biz gittiğimiz için bütün ürünler tertemizdi rahatlıkla uygulayabildik. Krem kapatıcıların yapısı çok güzeldi fakat benim cildime uygun bir renk bulamadım.





 Fondoten ihtiyacım olmadığı için deneme şansım olmadı. Markanın hem şişe formunda hem de stick formda fondotenleri bulunuyor. İkisininde fiyatları 110 tl. En sağdakiler ise krem allık ve gerçekten çok kalıcılar ve renkleri çok güzeller. Maalesef fiyatlarını unuttum birdaha ki gittiğimde güncellerim.





  Farlar çok pigmentli ve renkleri çok güzel. Işıltılı, simli, mat birçok far bulunuyor. Farlar 20 tl tek tek alıp palet yapabiliyorsunuz.





 Bir sürü güzel renkte rujlar vardı. Mat rujları sürmek biraz zor, ama parlak satin rujların sürümü daha kolaydı. Sürerken dudakta kayıyor diyebiliriz. Burada ki tüm rujların fiyatları 45 tl.













  Pigmentler 55 tl idi. Onun dışında ojelerin ve kirpiklerin fiyatlarını maalesef unuttum. Güncelleme yaparım. 






  Benim ne aldığıma gelecek olursak; benim gözaltı morluklarımla başım dertte olduğu için cilt rengime uygun kapatıcı aldım. 55 tl idi. Diğer poşette ise alışveriş yapan ilk 50 kişiye hediye verdiler ve içinden sevmediğim bir pembe tonundan oje çıktı. İki arkadaşıma ise tester kutusunda cırtlak turuncu ve kırmızı bir ruj çıktı. Bu anlamda hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim. Bence hediyeler sadece ilgi çekilmek için yapılmış. Hiç önem verilmemiş.  










Kapatıcının yapısı çok güzel, diğer kapatıcılara nazaran sürümü kolay ve ıslak bir yapıda ve kullanırken bu anlamda transparan pudrayla sabitlemek gerekiyor. Kapatıcılığı yüksek derece. Çizgilerime diğer ürünlere nazaran daha az oldu. Severek kullanacağımı düşündüğüm bir ürün.
xox
Asude



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder