2 Mart 2017 Perşembe

GRATİS'TEN NELER ALINMALI ?

  Herkese merhaba. Gratis sürekli indirime giren bir mağaza olduğu için sizlere Gratis'ten alıp memnun kaldığım bakım ürünlerini paylaşmak istedim. Özellikle bu yazımın indirim zamanları sizlere yardımı olacağını umuyorum.






 Organix Hindistan Cevizli Sampuan Ve Saç Kremi : Saçlarıma çok önem veren bir insan olarak şampuan ve saç kremiyle başlamak istedim. Geçen ki Gratis indirimden Organix markasının hindistan cevizli nemlendirici saç şampuanını ve saç kremini aldım. Uçları kuru nemsiz bir saç yapım var. Organix markasını da çok duymuştum ve bu iki ürüne şans vermek istedim. Öncelikle kokuları çok güzel  hindistan cevizi yağı nasıl kokuyorsa öyle okuyorlar. Kokuları saçta çok kalıcı değil. Şampuanın yapısı baya yoğun ve cidden saçımı nemlendirdiğini söyleyebilirim. Yalnız ben çok işlem görmüş, yıpranmış saçların memnun kalacağını sanmıyorum. O tür saçların direk onarıcı şampuan kullanmaları gerek. Eğer sağlıklı uçları kuru bir saç yapınız var ise bu iki ürünü çok seversiniz. Yalnız ben saç kremine öyle bayılmadım. Çünkü bir etkisini görmedim. Ama bitene kadar ikisini beraber kullanacağım. İndirimde ürünler 22 tl idi.

Dax Supergro Ve Hindistan Cevizi Yağı: Bunlar benim haftada 2 kere kullanmaya ÇALIŞTIĞIM saç maskelerim. Dax supergro'yu saç diplerime, hindistan cevizi yağını ise saç uçlarına ve boylarına uyguluyorum. Dax supergro'yu saçtan arındırması gerçekten sıkıntılı oluyor. Bu yüzden bu maskeyi uygulamak bana biraz zor geliyor. Eğer saç dipleriniz çok kuruysa kesinlikle memnun kalacağınız bir ürün. Benim her ay saçlarım 1 cm uzar. Bu ürünü kullanırken bir değişiklik farketmedim. Bu yüzden size uzatma etkisi var diyemem. Hindistan cevizi  yağı içinise kesinlikle saçları yumuşattığını söyleyebilirim. Gerçekten bir çok alanda kullanabileceğiniz HARİKA bir ürün. Supergroyu ve hindistan cevizi yağının indirimli fiyatları 34 tl idi.







Elseve Mucizevi Yağ : Bu ürün bittikçe aldığım, aşırı memnun kaldığım bir ürün. Şaçta yağlanma ve ağırlık yapmayan, kabarıklığı alan ve yumuşacık yapan kremsi bir ürün. Ayrıca ısıdan da koruyor saçı! Daha ne olsun. Her duştan sonra mutlaka kullandığım, harika kokan bir ürün. Alın aldırın :). 15 tl ye almıştım.

Garnier Makyaj Temizleme Suyu Ve Garnier Çift Etkili Göz makyajı Temizleyicisi:  Bu  iki ürün benim makyajımı temizlerken vazgeçilmezlerim. Garnier micellar suyu hepimiz biliyoruz zaten. Şunu söyleyebilirim bende hiçbir şekilde yan etkisi olmadı. Bioderma sensibio h2o ile aynı olduklarını düşündüğüm bir ürün. İndirim zamanı hangisi denk gelirse onu alıyorum. Garnier göz makyaj temizleyicisi ise çift fazlı , ben ne kadar sevmesem de yağlı etki bırakıyor evet ama göz makyajınızı bu ürünle temizlediğiniz de inanılmaz derece güzel görünüyor. Kıvrık, parlak,sağlıklı bir görüntü oluyor. Ama bu etkisi kalıcı olmuyor nedense. Bu görüntüyü çok sevdiğim için bu ürünü kullanmaya çalışıyorum. Bu arada bunlar benim ikinci kutularım. Garnier misel suyu indirimde 12 tl ye , göz makyaj temizleyicisini ise 18 tl ye almıştım.

Sebamed Nemlendirici Krem: Eğer sizde benim gibi jel kremleri sevmiyorsanız, kremi sürdüğünüzde o krem hissini hissetmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim harika nemlendiren bir krem. Özellikle indirim zamanı gayatte uyguna alınabilecek, içeriği bakımından temiz olan çok memnun kaldığım bir ürün. Sebamed nemlendirici kremi 18 tl ye almıştım.

Le Petit Marseillas Shea Butter Duş Jeli: Şimdiye kadar kullandığım en güzel duş jeli. Hem çok güzel kokuyor hem de çok kalıcı. Bu ürünü kullandıktan sonra vücudumu nemlendirme ihtiyacı duymuyorum. Gratis indirimden 7 tl ye almıştım.

xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder