10 Şubat 2017 Cuma

PURE BEAUTY BB KREM VE CC KREM KARŞILAŞTIRMA

  Hellooo :) Yine bir tek maalesef sadece watsonslar da bulabileceğiniz bir ürün ile karşınızdayım. Pure beauty serisine ilk olarak bb kremi alarak başladım. Baya bir süre kullandım. Çokta memnun kaldım. Sonra bir arkadaşımın tavsiyesiyle cc kremi aldım ve suan bb krem bir köşede duruyor. 





 Ürünlerin ambalajları öncelikle çok güzel. Özellikle cc kremin kokusu HARİKA. O kadar güzel bir gül kokusu var ki. BB kreminde kokusu çok  güzel ama cc kreme nazaran daha az bir kokusu var. İkisinin yapısı da akışkan ve orta kapatıcılığa sahip ürünler. İki ürününde yağlı ciltlere çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Benim cildim yazlara doğru karmadan yağlıya, kışları ise karmadan kuruya dönük bir cilt ve ben bu iki ürünü de severek kullandım. Yağlanan bölgeleri transparan pudra ile sabitlediğinizde gün içinde rahat edersiniz. Ayrıca 2 ürününde spf içermesi çok güzel bir özellik yazın güneş kremi uygulamadan bu ürünleri kullanabilirsiniz. BB krem 42 spf iken CC krem 30 spf.





  Üstteki bb kremin duruşu alttaki ise cc kremin duruşu. BB krem tek renkten oluşuyor. Buda esmer ciltler için biraz sıkıntılı. Ne kadar cilde uyum sağlasa da ben esmer tenli olduğum için bir tık açık kalıyor fakat bu beni rahatsız etmiyor. CC krem ise 2 renkten oluşuyor bendeki rengi natural rengi. CC kremin içinde ise ufak parıltılar var ama asla sim sim durmuyor. Ürünü almadan önce ilk swatch yaptığımda dedim ki bu çok parıltılı bir ürün benim cildimde parlar kesin sevmem. Arkadaşım o kadar çok ısrar etti ki ve bende dayanamayıp aldım ve cidden o parıltılar gün içinde cildime sağlıklı bir aydınlık kazandırıyor ve bu görüntü benim hoşuma gidiyor.





 Bu resim ürünü swatchladıktan 5 dakika sonra cildime uyum sağlamış  hali. BB kremi 26 tl gibi bir fiyata almıştım. CC krem ise ikili ambalaj paketi şeklindeydi 42 tl gibi bir fiyata aldım.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder