8 Şubat 2017 Çarşamba

NYX 4'LÜ FAR PALETİ

  Herkese merhabaa :)) Sizinle, seyahatlerde yanıma almayı en sevdiğim paletimi paylaşacağım. Bildiğiniz gibi nyx mağazası bağdat caddesine açıldı. Bende oradan kendime hemen far paleti oluşturdum. Fiyat açısından farları çoğu markaya göre daha uygun. (Paletin fotoğrafını çekicem diye bir tane farım kırıldı.) Paletler 4'lü ve 6'lı olarak ikiye ayrılıyor. Ben küçük olmasını istediğim için 4'lü paleti seçtim.



 Palet dış dizaynı bakımından gayet güzel ve şık yalnız biraz çabuk kirlenebiliyor.






  Farların isimlerini yazdım rahatça görebilmeniz açısından. Biliyorum renkler çok aynı gibi, ben makyajımı genelde hep bu tonlardan yapıyorum çünkü. Farların swatchları aşağıdaki gibi.



 Burada renkler ne kadar aynıymış gibi dursa da göz kapağında oldukça farklı duruyorlar. En baştaki ve en sondaki renkler birazda parıltılı iken, ortadaki iki renk mat renkler. Bu arada nyx de ki farların çoğu doğal ve parıltılı hiçbiri öyle sim sim durmuyor. Kalıcık açısından da gayet başarılı farlar ve rengi hemen göz kapağına geçirebiliyor. O anlamda bu far paleti en sevdiğim paletler arasında. Paletin fiyatı 16 lira olması lazım bir daha ki gidişimde kesin bakar güncelleme yaparım. Farların fiyatları ise 7 tl.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder