8 Şubat 2017 Çarşamba

NARS RADIANT CREAMY CONCEALER

 Öncelikle herkese merhaba :) ilk yazım ne olsun diye açıkçası çok düşünmedim. Çünkü benim makyaj konusunda en sorunlu bölgem göz altlarım. Esmer olduğum için göz çevrem malasef koyu renk ve ben bu durumdan hiç hoşlanmıyorum. Birçok markanın gözaltı kapatıcısnı denedim. Markalarda ki make up artistlerine uygulattım. Öncelikle çoğu make up artisti bana göz çevremi aydınlatmak için hep açık renklerde ürün uyguladılar  fakat benim gözaltımdan beklediğim cildimin bütünüyle aynı renk olması. Ve şu ana kadar en beğenerek kullandığım ürün nars radiant creamy concealer oldu.






 Bendeki rengi medium2 Ginger. Çizgilere dolan bir ürün. Açıkçası çizgilere dolmayan bir kapatıcı ile şimdiye kadar karşılaşmadım. Bu açıdan çizgilere dolması beni rahatsız eden bir kısım olmadı. Ürünün bir çok rengi olması açısından şanslıyız çünkü esmer ciltlerin uygun renkte kapatıcı ürünler bulması biraz zor oluyor. Uygun markaların kapatıcılarının en koyu rengi bile benim göz altıma açık kalıyor.Ürünün cildimde ki duruşu ise bu şekilde.







 Sanırım ürün hakkında tek olumsuz düşüncem ürünün çabuk bitmesi. 4-5 ay gibi bir sürede ürünü bitirdim ki çabuk ürün bitirebilen bir insan değilimdir. Ve ayrıca ürün diğer kapatıcılara nazaran daha az 6ml lik bir ürün . Ürünü ben 90 tl gibi bir fiyata almıştım fakat şuan ki fiyatı 110 tl. 

xox 
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder