12 Şubat 2017 Pazar

NARS ORGASM ALLIK X SLEEK ROSE GOLD ALLIĞA MUADİL Mİ ?

  Herkese merhaba. Nars orgasm allığın ne kadar meşhur olduğunu hepimiz biliyoruz. Fiyatı tuzlu olduğu için herkes muadil arayışı içinde. 2 ay önce Sleekten Rose Gold allık aldım. Ve bloglarda muadil olarak gösterildiğini fark ettim. Acaba gerçekten Sleek Rose Gold allık Narsm Orgasm allığa muadil mi?




Öncelikle ikisininde kapakları çok güzel. Fakat Sleek allığın  kapağı o kadar saçma yapılmış ki çok zor açılıyor. Buna nazaran Nars'ın kapağı gayet rahat açılıyor. Nars Orgasm allık 7 gr iken Sleek Rose Gold allık 8 gr. 




Nars Orgasm allık elimde olmadığı için bugün sephoraya gittim. Nars allığın içinde harika parıltılar var ve yüzde cidden harika duruyor. Sephorada hem kendi fırçamla yüzüme uyguladım hemde bileğime swatchladım.




Sonra yanımda getirdiğim sleek allığı aynı şekilde yüzüme ve bileğime uyguladım. O parıltılar da Sleek allığın içinde mevcut. 



Mağaza da iki ürünün de bileğimde swatchlanmış hali bu şekilde. Öncelikle Narsm Orgasm allık toz pembe tonuna daha yakın iken sleek biraz daha tatlı pembe tonlarına yakın. İki ürünün farkını yüzümde çok anlayamazsınız. Anneme,arkadaşıma sorduğumda onlar bir fark göremedi. Aradan 1 saat geçtikten sonra Sleek rengini kaybetmeye, yerine parıltılarını bırakmaya başladı. Nars ise ilk sürdüğüm gibi rengini korudu. 2 saat sonra ise Sleek iyice geçmeye Nars ise hala aynı kalmaya devam etti. Hem bileğimde hem yüzümde gözlemledim.




Bileğimde allıkların 2 saat sonraki duruşu bu şekilde. Üstteki Nars alttaki ise Sleek. Fotoğrafta pek yakalayamadım ama Narsın rengi daha belirgin. Sleek allığın ise rengi kaybolmuş. İnanın gözle görüldüğünde kalıcılık açısından daha çok farkları var.Toparlamak gerekirse; renk açısından birbirlerine benzediklerini düşünüyorum. Özellikle ilk sürüldüğünde fark anlaşılmıyor. Fakat nars orgasm allığın ciltte daha doğal göründüğünü söylemem gerek. Ve kalıcılık olarak hiç benzer yönleri yok. Nars Orgasm allık 110 tl iken Sleek Rose Gold allık indirimde 16 tl.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder