18 Şubat 2017 Cumartesi

MİNİSO WATERGARDEN'DA

  Herkese merhaba. Bugün farkı bir yazı ile sizlerleyim. Ataşehir'e yeni açılan Watergarden Avm'ye gittim. Ve ilginç bir mağaza keşfettim. Adı Miniso. Japon markası. Türkiye'de ilk mağazasını Watergarden'da açmış.




 Mağazanın dıştan görünümü bu şekilde. İçerisinde ne tür ürünlerin olduğundan biraz bahsedeyim. Kozmetikten,kişisel bakım ürünlerine,ev ürünlerinden, elektroniğe bir çok pratik ürün mağazanın içerisinde yer alıyor. 





 Her bir ürünün arkasında türkçe açıklamaları bulunuyor. Ama pek yeterli bir açıklama olduğunu söyleyemem. Bu fotoda ki rafı incelersek ;soldaki turuncu fırçalar real techniques fırçalara çok benziyorlar. Fırça ihtiyacım olmadığı için almadım. Mor sarı renkler makyaj temizleme mendili olarak gösteriliyor fakat bana biraz toz bezini andırdı. Kaş usturaları var. Rossmanda bir türlü bulamıyordum.Sürekli tükeniyordu. Bir tane kaptım onlardan.




 Kozmetik standı bu şekilde. CC krem, bb krem,kalemler,parfümler,pudra allık,oje,far,maskara hepsi miniso marka.  Her ürünün testerı yoktu hepsine bakamadım. Ama farları ve allıkları pigmentli yapıda. Kullanmadığım için kalıcılıklarını bilemem tabi ki. Ürünlerin fiyatları çok uygun. 4'lü küçük far 14 tl. CC ve bb krem 19 tl. Allıklar ise 14 tl idi. Yalnız ürünlerin çok renk skalası yok.




Burdaki ürünler duş jelleri, el kremleri,losyonlar fiyatları görüldüğü gibi. Hepsinin soft,yumuşak kokusu var. Böyle kokuları seven biri olarak bu hoşuma gitti.





 Sağ taraftaki yastıklar o kadar rahattı ki alsam mı acaba diye düşündüm fakat böyle şeyleri kullanmayan biri olarak bunu almam fuzuli olacaktı o yüzden almadım.





 Miniso'da genelde fiyat aralıkları 9 lira,14 lira,19 lira. Takılar da yine bu fiyat aralığındaydı. Ve takılar gayet kaliteli görünüyorlardı.





 Mağazada bolca saklama kutuları,ev organizerleri,dolap içi düzenleyicileri bulunuyor. Ve hepsinin renleri çok güzeldi.








Mağazada her şey olur da elektronik olmaz mı ??.  Birbirinden farklı renkli şarj kabloları, wireless kulaklıklar vardı. Özellikle son resimde, sol aşağıda görünen rose gold kulaklığa BAYILDIM. Fiyatı 89 tl idi.



  Miniso alışverişinden ne zamandır merak etiğim kaş usturasını aldım, Fiyatı 7.95 tl. Çok şık ambalajı olan üzerinde Pure Olive yazan yüz serumu aldım. Ürünün testerını denediğimde nemlendirici serumdan çok , makyaj altı bazı olarak kullanabilirim diye düşündüm. Fiyatı 19 liraydı. Ev için ihtiyacımız olan diş fırçalığı aldım. Kalın bir plastik yapıda. Fiyatı 19  tl. Ve son olarak kasada duran el kremini aldım 9.95 gibi bi fiyata. Ellerim bu aralar hemen kuruyor. Ve gördüğünüz gibi bekleyemedim hemen açıp kullandım. Çok güzel hafif bir kokusu var. Çok fazla yağlı histe bırakmıyor. Ondan severek kullanacağımı düşünüyorum.
xox
Asude.