24 Şubat 2017 Cuma

JEUNESSE BLACK MASK-KÖMÜR MASKESİ

  Herkese merhaba. İnstagram başta olmak üzere sosyal medyada çokça gördüğümüz kömür maskesinden söz etmek istiyorum. Bu kömür maskeleri acaba siyah noktaları çıkarıyor mu ? Cildi ölü derilerden arındırıyor mu ? gibi sorular kafanızda dönüyor biliyorum. İnternette bir çok kullanıcı ve web sitelerde bu maskenin satışını gördüm. Fakat ben oradan almadım. Ben Eve Shop'dan Jeunesse markasının kömür maskesini aldım.





 İlk olarak ürünün vaatlerinden söz edeyim. İçerisinde bulunan salisilik asit ve bitki kompleksiyle cildi yağdan ve ölü deriden arındırmayı hedefliyor. Ve içerinde bulunan mentol sayesinde cildi ferahlatıcı etkisi olduğu söyleniyor.




  Maske jel formunda ve oldukça siyah renkte. Yoğun bir kıvamı var ama ben yüzüme sürmekte zorlanmadım. 10 dakika sonra maskeyi soyarak yüzünüzden kolaylıkla çıkarabiliyorsunuz. Ben maskeyi 1 ay kullandım ve size gözlemlerinden bahsedeyim. Öncelikle cildim ölü derilerden arınmadı. Bu maske cildimde sadece geçici bir yumuşaklık verdi. Maskeyi sürerken ferahlık hissi var evet ama maske kuruduğunda bu ferahlık etkisi ortadan kayboluyor. Maalesef ki bir hevesle alıp hayal kırıklığına uğradığım bir ürün oldu. Ürünü Eve Shop'tan 10 tl ye almıştım.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder