16 Şubat 2017 Perşembe

GOLDEN ROSE DEFINITIVE VOLUME&LENGHT MASCARA

  Herkese merhaba. Sizlere bu sıralar en çok kullandığım ve memnun kaldığım maskaradan bahsedeceğim. Öncelikle benim bir maskarada en sevmediğim özellik, kirpiklerimde topaklanması ve ağırlık yapması. Maskaraların gün içinde kirpiklerimdeki ağırlığını ne kadar unutsam da eve geldiğim an beni rahatsız etmeye başlıyor. Bu yüzden eve gelir gelmez yaptığım ilk şey makyajımı temizlemek oluyor. Uygun fiyatlı pahalı bir çok maskara denedim. Uygun fiyatlı olarak en beğendiğim maskara Golden Rose Definitive Maskara oldu.




 Dış rengi aşırı güzel ve göz alıcı. İtiraf edeyim pembe renk olmasıyla benim kalbimi çaldı:). 




 Öncelikle şunu söylemek istiyorum maskarayı alalı 3 ay oldu ve hiçbir şekilde kurumadı. Topaklanma yapmadı. Maskara hala ilk aldığım gün gibi. Fırça yapısı sayesinde kolaylıkla kirpiklerinize uygulaya biliyorsunuz. Fakat fırça yapısı asla alt kirpiklere sürmek için uygun değil. Şunu kolaylıkla söyleyebilirim ki gün içinde asla akma yapmıyor. Ayrıca kirpikleri  çok güzel tek tek ayırıyor. Yalnızca volume verme özelliği yok. Ve öyle çok fazla bir uzatması yok. Benim için yeterli bir uzatması var. Benim günlük makyajım da sürekli olarak kullandığım bir maskara. Ürünü gratisten 20 tl gibi bir fiyata almıştım.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder